28 Mart 2013 Perşembe

benim fotografcim..benim esim :)

Bu islere basladigimda fotograf isinin nekadar önemli oldugunu anlamistim. benim birseyleri güzel yapmam yetmiyordu..bunu birde kesinlikle ekrana güzel ve hos tasimaktaydi marifet.
cok konuda sansli oldugum gibi bu konudada sansliydim..allah bana cok yetenekli bi es vermis :))  önceden bu islerle ugrasmazdi pek...ilk fotografcilik hevesimiz oglumuz atanin dogumuyla baslamisti..ufak tefek cekiyorduk...sonra esim bu ise cidden kafa kirdi ve kendi yaptigi arastirmalarla cok iyi seviyelere getirdi. portre den, doga dan tut...gidaya kadar heseyi cok iyi cektigini düsünyorum. en son hatta kuzenim burcunun tüm taki fotograflarini (www.qaff.net) cekmisti. kisacasi her dalda cok basarili ...öve öve bitiremem...bu yüzden daha cok lafa gerek yok...size bi kac kare fotosunu getirdim...
eger size özel cekimler istiyorsaniz... mustafayapici72@hotmail.com dan ulasabilirsiniz kendisine :)

buyurun..foto sölenine aliim sizi...

 sonbaharin güzelligi...

kapadokya...
 


 kiymali börek...


okul gösgterisinde akdeniz foku ata miz :))



Makro..

 Zahter...


 Pandoram...


ve esimmm..fotografcimm...oglumun babasiii...kisaca herseyim :)



dantelli kurabiyeler :))

Yine baska bir hobimin ekipmanini diger hobimle birlestirdim..ille hepsini birbirine katicam :)))
bol pudra sekerli vanilya aromali kurabiyeler..dantel gibi degil mi?? :)


kavanozda hosgeldin kurabiyecikleri :)

Cokkk hosuma gidiyor bu kavonozda kurabiyeler...
hem dis bugdayi hem hosgeldin bebek icin süper :)


26 Mart 2013 Salı

yine önümde boya ..elimde fircaaa...:))

bu hafta yine sadece boya ve dikis pesindeyimmm...
yine bi kac seyler ortaya cikti..ama asil ortaya cikcak sey icin heyecanlaniyorum..
izmirden malzeme bekliyorum..onlari beklerkende bos vaktimi bunlarla doldurdum :)
haftaya yine ama PASTA VE KURABIYE yle devam :)))

 
kurdele nakisini teyzem seneler önce bana bi ögretmisti...buda ilk yaptigim seylerden biriydi. senelerdir öyle kutuda bekliyordu..sonunda eskitme bi cerceve yapip ..icine oturttum...güzel bir kösedede yerini buldu :)
 





Bu kanavicenin paftasinida rusyadan Asli arkadasim göndermisti...seneler önce islemistim..ama onuda yine bir kutuda öylesine bekliyordu. sonunda onada bi eskitme cerceve nasip oldu :) bunu ben kendim kullanmicam...birilerine hediye edicem ..bakalim kime kismet olcak :)

23 Mart 2013 Cumartesi

egitimlerden kareler...

Egitimden karelere devam...





 
hülya hanim ücüncü egitimimizede katildi ve son egitimde bana bu kitabi hediye etti..
 
 cook duygulandim ve cok sevindim..tekrar burdanda cok tesekkür ederim hülya hanima...
gercekten cok güzel bi kitap...hemen eve gelir gelmez inceledim ve üc tarifi hedeflerimin arasina koydum..en kisa zamanda yapacam :))
 
 

22 Mart 2013 Cuma

mini kedim....10 cmcik :)

Bu aralar yine acayip bu islere sardirdim..yeni modelimin paftasini arkadasim emine bulmus bana...bende hemen yaptim tabikii. sirin kedim..acaba bunu nerede degerlendirsem diye düsünüyorum...anahtarlik mi yapsam yoksa mesela bi tabloya mi koysamm...bilemedim bilemedim..simdilik size sarmisik cicegin arasindaki fotosunu getirdim...
:)


16 Mart 2013 Cumartesi

1. yasgünü ve disbugday kurabiyesi konya

Keremcik icin  bu iki güzel kovacik hazirlandi..tekrar yeni yasi kutlu olsun..saglik ve huzur icinde büyüsün :)






cupcakeler....

Melek Bebegin Mevlütü icin hazirlanan cupcakeler...



egitimlerden karelere devam...

Yasar hanim 3. egitiminide tamamladi...cok yetenekli ve caliskan oldugunu düsnüyorum...basarilarinin devamini diliyorum :)






 
 

13 Mart 2013 Çarşamba

kahve aromali kakaolu cupcakeler :)

beni taniyan bilen herkes artik baykuslari ve mor rengini nekadar cok sevdigimi bilirler :) bugün size bu sirin cupcakelerimi getirdim :) tadinin lezzeti bi tarafa...bence gözede cok hitap ediyorlar diimi??
eger sizde bölye güzel cupcakeler yapmak istiyorsaniz...cupcake kagitlari ve pickerler icin bana ulasin :)








5 Mart 2013 Salı

baykuslar bu sefer samsun a ucuyorlarrr :)))


Nekadar güzel renklerdir bunlar yaa?? bu kumasi görünce asik oldum resmen ve bu güzel kumasli baykuslar aysun hanimin annesine hediye gitcek...güle güle iyi günlerde kullansin insallah :)

4 Mart 2013 Pazartesi

ask kusu :)) LOVE is in the air...

Zannedersem tüm hobilerim bu tablonun icinde birlesti...

                     LOVE BIRD :)